Ս. ԱՍՏՈՒԱԾԱԾՆԱՅ ՆՈՒԻՐՈՒԱԾ ԱՂՕԹՔԻ ԱՄԻՍԸ ՍԿՍԱՒ. ՇԱՀԵԿԱՆ ԴԱՍԱԽՕՍՈՒԹԻՒՆ` «ՀԱՅ ԺՈՂՈՎՈՒՐԴԻ ՑՈՒՑԱԲԵՐԱԾ ՋԵՐՄԵՌԱՆԴՈՒԹԻՒՆԸ Ս. ԱՍՏՈՒԱԾԱԾՆԱՅ ՆԿԱՏՄԱՄԲ» ՆԻՒԹՈՎ

Աղօթքի ամսուան բացման պահուն

Նախաձեռնութեամբ Լիբանանի հայոց թեմի Քրիստոնէական դաստիարակութեան գրասենեակին եւ հանդիսապետութեամբ Լիբանանի հայոց թեմի առաջնորդ Գեղամ արք. Խաչերեանի, երէկ` չորեքշաբթի, 20 յուլիսի երեկոյեան ժամը 6:30-ին, Նորաշէնի Սրբոց Վարդանանց եկեղեցւոյ մէջ կատարուեցաւ բացումը Ս. Աստուածածնայ տօնին նուիրուած ամսուան:

Բարի գալուստի խօսքը արտասանեց Քրիստոնէական դաստիարակութեան գրասենեակի քարտուղար Լուսին Գաբրիէլեան: Ան նկատել տուաւ, որ իրենց նպատակն է վերյիշում կատարել եւ անդրադառնալ նախկին արարողութիւններուն եւ աղօթքներուն` յիշելով Աստուածածնայ նուիրուած ճոխ եւ հարուստ գրականութիւնը, որպէսզի կրկին անգամ թարմացնենք քրիստոնէավայել յիշողութիւնը, կեցուածքը եւ նուիրուածութիւնը:

Այնուհետեւ Լիբանանի հայոց թեմի առաջնորդ Գեղամ արք. Խաչերեան ժողովուրդին ուղղած իր պատգամին մէջ յայտնեց, որ ժամանակը եկած էր գործադրելու իրենց ծրագիրը` վերականգնելու հաւատքի ու բարեպաշտութեան այն զգացումը, զոր ժողովուրդը ունէր: «Այսօր մեր ժողովուրդին հաւատքը ձեւական է եւ ոչ մէկ ձեւով հաւատքի, քրիստոնէական հիմք ունի», շեշտեց առաջնորդ սրբազանը` աւելցնելով, որ բարեպաշտ, հաւատացեալ ապրումը եւ կեանքը ներկայիս գոյութիւն չունի: Ան յայտնեց, որ ժողովուրդին համար սուրբերուն տօնակատարութիւնները այլեւս ոչինչ կը նշանակեն: Սրբազանը շեշտեց, որ բոլորին մէջ հիմնականը Աստուածամայրն է, եւ անոր նկատմամբ հաւատքը եւ բարեպաշտութիւնը հայ ժողովուրդի կեանքին մէջ անհրաժեշտութիւն է` աւելցնելով, որ ժամանակէ մը ի վեր իրենք կ՛ուզէին սկսիլ այս ծրագիրին` Ս. Աստուածածնայ նուիրուած օր մը որոշելով ամսուան ընթացքին:

Սրբազանը բացատրեց, որ 17 յուլիսէն 23 օգոստոս Ս. Աստուածածնայ նուիրուած զանազան տօներ կան, եւ այս նպատակով այս աղօթքի ամիսը նախաձեռնուած է:

Դոկտ. Թամար Տասնապետեան

Օրուան բանախօս դոկտ. Թամար Տասնապետեան խօսեցաւ «Հայ ժողովուրդի ցուցաբերած ջերմեռանդութիւնը Ս. Աստուածածնայ նկատմամբ» նիւթին մասին: Ան նկատել տուաւ, որ Աւետարանին մէջ քիչ խօսուած է Մարիամի մասին: Սակայն աւելի ուշ, երբ մարդիկ ուզեցին տեղեկութիւններ գիտնալ Յիսուսի ծնունդին մասին, այն ատեն Մարիամ արժանացաւ մեծ յարգանքի եւ երբեմն ալ հանդիսացաւ պաշտամունքի առարկայ: Բանախօսը անդրադարձաւ եկեղեցւոյ առաջին հայրերուն ունեցած կարծիքներուն` Աստուածամօր, ինչպէս նաեւ Ս. Կոյս Մարիամէն Յիսուսի ծնունդին մասին: Դոկտ. Թամար Տասնապետեան մէջբերումներ կատարեց առաջին մատենագիրներու վկայութիւններէն` կուսութեան եւ մայրութեան կէտերուն վերաբերեալ: Ան անդրադարձաւ Ագաթանգեղոսի, Փաւստոս Բիւզանդի, Մովսէս Խորենացիի, Եղիշէի եւ Պետրոս Սիւնեցիի վկայութիւններուն, որոնցմէ կարդաց հատուածներ:

Այնուհետեւ Տասնապետեան անդրադարձաւ ժողովրդային հաւատքին եւ արուեստին մէջ Մարիամի ունեցած դերակատարութեան եւ ազդեցութեան` հաստատելով, որ հետզհետէ Մարիամի մասին գրութիւնները զարգացած են, որովհետեւ արծարծուող հարցերը Քրիստոսի մասին եղած են եւ «Որդին ու Մայրը անքակտելիօրէն միացած են»:

Աւարտին տեղի ունեցաւ աղօթք` նուիրուած Ս. Աստուածածնայ:

 

Share this Article
CATEGORIES