Ակնարկ. Թրքական Հասարակութեան Ցեղապաշտութիւնը Ծածկելու Թրքական Իշխանութեանց Դեղատոմսը

ՎԱՀՐԱՄ ԷՄՄԻԵԱՆ

Կիրակի Պոլսոյ Կետիկփաշա թաղամասի Ս. Յովհաննէս եկեղեցւոյ արտաքին դրան առջեւ ատրճանակով եօթը փամփուշտ արձակուեցաւ` խուճապի մատնելով եկեղեցւոյ մէջ Ս. պատարագի արարողութեան մասնակիցները, որոնք եկեղեցւոյ մէջ հաւաքուած էին հոգեկան խաղաղութիւն գտնելու համար:

Թրքական ոստիկանութիւնը կը հաղորդէ, որ ձերբակալած է երկու անչափահաս տղաք, որոնցմէ մէկը «հայկական ծագում ունի»: Ատրճանակը կրակողը, որ ըստ ոստիկանութեան 16-ամեայ թուրք մըն է, իր արարքին ընթացքին պոռացած էր` «Դուք այլեւս շատ եղաք»: Անոնք եկեղեցւոյ պատերուն վրայ ալ «շղթաները թող կոտրուին, Այա Սոֆիան թող բացուի» գրութեամբ թղթիկներ փակցուցած էին: Ուստի անհեթեթ է թրքական լրատուամիջոցներուն շրջանառութեան մէջ դրած այն վարկածը, թէ յանցագործները պարզապէս իրենց նոր գնած ատրճանակը կը փորձէին:

Ասիկա «տեժա վիւ» մըն է: Թրքական ոստիկանութիւնը Սամաթիոյ եւ Շիշլիի մէջ հայ տարեց կիներու դէմ կատարուած յարձակումներու հարցով եւս 4 մարտին ձերբակալած էր հայ մը` Մուրատ Նազարեանը եւ զայն ներկայացուցած`  ոչ իբրեւ կասկածեալ, այլ` յանցագործ: Նպատակը յարձակումներուն ցեղապաշտական բնոյթը ծածկելն ու զանոնք իբրեւ հասարակ ոճիրներու շարք ներկայացնելն էր: Այս պարագային եւս նպատակը եւ գործելաոճը նոյնն են: Երկու դէպքերուն հասարակաց գիծերը ցոյց կու տան, որ թրքական իշխանութիւնները կը թուին համոզուած ըլլալ, թէ թրքական հասարակութեան ցեղապաշտական բնոյթի արարքները ծածկելու կախարդական «դեղը» գտած են: Այդ ախտին համար անոնց դեղատոմսը հետեւեալն է. առաջին հերթին հնարել հայ «յանցագործ» մը, ապա դէպքը այլափոխելով` ներկայացնել իբրեւ հասարակ յանցագործութիւն մը: Սակայն թրքական իշխանութեանց դժբախտութիւնն այն է, որ ո՛չ մարդիկ իրենց կարծածին չափ միամիտ են եւ, ըստ երեւոյթին, ո՛չ ալ իրենք` այդքան իմաստուն: Ի վերջոյ ո՞վ մէկէ աւելի անգամ կ՛օգտագործէ հնարք մը, այդ ալ այսքան ձախող:

 

 

 

Share this Article
CATEGORIES

COMMENTS

Wordpress (0)
Disqus ( )